top of page

מטבחים בבאר שבע

אם אתם בתהליכי חיפוש מטבחים בבאר שבע, כדאי שתכירו את מטבחי ונטה קוצ'ינה. קולקציית המטבחים החדשה של שנת 2022 מציגה שילוב של אלגנטיות ויוקרה, אלמנטים קלאסיים מבלי להתפשר על נוחות ופרקטיות. וכל זה עטוף בניסיון של עשרות שנים ומטבחים מסביב לעולם. 

חברת ונטה קוצ'ינה התחילה כחברה לייצור מטבחים ביתיים, אי שם בשנות השישים באיטליה. מאז, החברה גדלה והפכה למותג בעל שם המציג ומוכר ברחבי העולם, וגם אצלנו בישראל. החברה עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים ונוחים, ונעזרת במעצבים המומחים בעיצוב מטבחים כאלה בדיוק – מרהיבים, מוקפדים, מבלי להתפשר על הפונקציונליות. כעת גם לכם יש הזדמנות למצוא מטבח בבאר שבע שירגיש כמו באיטליה. 

קולקציות המטבחים שלנו

כל מטבח של VENETA CUCINE הוא יצירת אומנות

כדי לאפשר ללקוחות של ונטה קוצ'ינה ליהנות ממטבח פונקציונאלי עם עיצוב מעורר השראה תוך שימוש בטכנולוגיה גבוהה ופורצת דרך, מציעה ונטה קוצ'ינה 3 סדרות עיצוב שונות:

חברת ונטה קוצ'ינה מפעילה מערך ייצור מיוחד במינו, ייחודי בעולם. המפעל הרובוטי מייצר מדי שנה למעלה משבעים אלף מטבחים. אותם מטבחים משווקים בכל העולם ובין היתר גם בישראל, דרך שני סניפי הדגל של החברה בישראל – בבאר שבע ובראשון לציון. ליצירת קשר סניף באר שבע הקלק כאן.

 

 

לבשל בבאר שבע ולהרגיש איטליה 

מה מיוחד במטבחי היוקרה של ונטה קוצ'ינה? 

ראשית, מטבחי היוקרה של חברת ונטה קוצ'ינה הם מטבחי עילית בכל הנוגע להקפדה על עיצוב וגימור, והדבר משתקף גם בפרסי העיצוב בהם זוכים מטבחים מחברת ונטה קוצ'ינה מדי שנה. כל המטבחים של חברת ונטה קוצ'ינה מעוצבים ומתוכננים בהקפדה יתירה על ידי מעצבים מובילים, להם ניסיון וידע בעיצוב מטבחים מיוחדים ומרשימים תוך הקפדה על פונקציונליות ועמידות. לצד זאת, חברת ונטה קוצ'ינה מיוחדת גם באופן הייצור שלה, ובשימוש בטכנולוגיות ייחודיות, והיא נחשבת לחלוצה גם בתחום המטבחים החכמים. 

באילו חומרי גלם משתמשים על מנת ליצור את המטבחים של חברת ונטה קוצ'ינה?

חומרי הגלם מהם מייצרים את המטבחים של חברת ונטה קוצ'ינה הם מהאיכותיים ביותר, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם מטבח בעל עמידות ממושכת וגבוהה, שישמש אתכם לאורך שנים ארוכות. בייצור מטבחי ונטה קוצ'ינה נעשה שימוש בעצים אירופאיים ואמריקאיים, וכן בזכוכית, ברונזה ועוד. בנוסף, המוצרים של חברת ונטה קוצ'ינה נושאים תווי תקן בינלאומיים, מטעם מכוני בדיקה של האיחוד האירופי, ובנוסף תווי איכות של מכוני בדיקה גרמניים ואיטלקיים. ההקפדה על חומרי הגלם, המאפיינת את מטבחי ונטה קוצ'ינה, מאפשרת לכם לבחור מטבחים בבאר שבע ולדעת שבחרתם מהמוצרים האיכותיים שיש בענף המטבחים כיום.  

התאמה אישית של מטבח יוקרתי מרהיב

חברת ונטה קוצ'ינה מציעה מספר סגנונות עיצוב עיקריים, מהם ניתן להתרשם בקטלוג המופיע באתר החברה. לחברה מטבחים מסורתיים יותר, ולצידם מטבחים מודרניים ואוונגרדיים. יחד עם זאת, המטבחים ניתנים להתאמה ולעיצוב אישי בהתאם לטעמו ולצרכיו של הלקוח. תוכלו להתאים את הדגמים שאהבתם לגודל השטח העומד לרשותכם, תוכלו להתאים את הצבעים לטעמכם האישי או ליתר חלל הבית, תוכלו לשלב אלמנטים וליצור שילוב עיצובי מעניין ומיוחד, הכל בעזרת צוות היועצים והמעצבים שישמחו לסייע לכם בתכנון מטבח בבאר שבע. אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ בסניף ולהתקדם צעד נוסף לעבר מטבח יוקרתי ומרהיב שתמיד חלמתם עליו.  

העיצוב הייחודי של המטבחים, המתוכננים על ידי מעצבים בעלי שם, הופך את המטבח משילוב של כיריים, שיש וארונות, ליצירה שלמה, מסוגננת ומרהיבה, שלא תרצ לצאת ממנה. בעולם שמעריך עיצוב מוקפד ומרהיב של מטבחים באר שבע כבר לא ניצבת מאחור. העיצובים השונים של המטבחים, נעים בין עיצובים קלאסיים ומסורתיים, דרך מטבחים כפריים וכלה במטבחים מודרניים ואלגנטיים, כשכאמור המשותף לכולם הוא הקפדה בלתי מתפשרת על עיצוב ופונקציונליות, עד הפרטים הקטנים ביותר, שיהפכו את המטבח שלכם לחלל שלא תרצו להפסיק לבשל בו.  

 

bottom of page